Ne dorim ca produsele achizitionate de pe site-ul nostru www.voltmakt.ro sa va multumeasca si sa corespunda nevoilor dumneavoastra si ne pare rau daca din diferite motive acest fapt nu s-a realizat!
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizitionate, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestora, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In aceasta situatie este obligatoriu ca produsele sa fie returnate exact in starea in care au fost livrate, in ambalajul original, nefolosite, insotite de toata documentatia cu care au fost livrate si in perfecta stare de functionare. Returnarea produselor se va face catre sediul Land Point SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului.
Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produselor si confirmarea emisa de Land Point SRL ca acestea sunt conforme si in aceiasi stare in care au fost vandute initial.
In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului.
Conform ordonantei, Art.16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la retur:
- produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
- produse nefunctionale (care fac obiectul garantiei) - detalii suplimentare pe pagina Garantia Produselor;
- produse livrate gresit - in cazul in care primiti alte produse fata de cele plasate in comanda dumneavoastra, ne cerem scuze pt. situatia creata si va rugam sa urmati procedura de retur, un reprezentat al societatii se va ocupa imediat de rezolvarea acestui caz;
- produse ce nu corespund specificatiilor de pe site - urmati procedura de retur, Land Point SRL va incepe verificarea complexa a situatiei (verificare detalii tehnice afisate, lot produse, produsele in cauza, etc.);
- colete deteriorare - in cazul in care, la livrarea prin curier, va ajunge coletul vizibil deteriorat va rugam sa refuzati primirea acestuia si daca puteti sa ne trimiteti o poza ca dovada. Daca-l ridicati deteriorat dintr-un loker, va rugam sa urmati procedura de retur si sa ne atasati o poza ca dovada.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala si catre sediul Land Point SRL. In cazul in care se constata ca motivul invocat nu este real, cheltuiala aferenta transportului revine in seama Cumparatorului si poate fi debitata din contravaloarea returului, daca exista.
In cazul in care motivul invocat este "produse nefunctionale" si in urma verificarii se constata ca acestea nu fac obiectul garantiei, Land Point SRL poate decide acceptarea returului in cuantumul unei sume stabilita de comun-acord.
- transmiteti-ne intentia dumneavoastra de a returna produsul/produsele pe adresa de e-mail: office@voltmakt.ro sau prin intermediul formularului de Contact, mentionati in mesaj numarul comenzii/facturii si numele complet pe care a fost plasata comanda/emisa factura;
- in functie de cauza care a generat dorinta dumneavoastra de a returna, un reprezentat la societatii va va oferi toate informatiile necesare;
- asigurati-va ca produsul/produsele sunt in starea in care au fost livrate, in ambalajul original, nefolosite, insotite de toata documentatia cu care au fost livrate si toate componentele/accesoriile, in perfecta stare de functionare (fara a fi deteriorate/uzate, fara urme de zgarieturi, lovituri sau lichide, fara lipituri, etc.);
- exceptie de la regula de mai sus pot face produsele primite in colete deteriorate sau produsele care fac obiectul garantiei, care prezinta clar probleme/defectiuni de fabricatie, utilizate corect si conform specificatiilor tehnice, numai dupa confirmarea/aprobarea emisa de Land Point SRL;
- ambalati produsul/produsele corespunzator/in conditii de siguranta (plicuri cu bule/antisoc, carton, cutii, etc.) pentru a ajunge la sediul nostru fara urme de uzura/lovituri sau fara a suferi socuri in timpul transportului;
- livrati produsul/produsele la adresa sediului Land Point SRL, prin intermediul curierilor sau predare personala, dar doar dupa confirmarea in prealabil cu reprezentantii societatii;
- Land Point SRL va analiza returul in complexitatea si conformitatea lui, iar in urma aprobarii va emite factura de storno/retur aferenta si va proceda la restituirea contravalorii acesteia. In cazul in care societatea constata ca nu au fost respectate oricare dintre conditii si decide refuzul acceptarii returului, Cumparatorul va fi instiintat de acest fapt cu motivatia aferenta prezentata. Caz in care societatea isi rezerva dreptul sa refuze achitarea contravalorii produsului/produselor.
Pentru retururile acceptate termenul de restituire a contravalorii acestora este de maxim 14 zile lucratoare de la data acceptarii returului. Este necesar ca detaliile contului IBAN in care se va face transferul sa ne fie transmise in scris pe adresa de e-mail: office@voltmakt.ro. Restituirea contravalorii in numerar la sediul societatii se poate face cu programare initiala si numai cu acordul Land Point SRL.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile platite online cu cardul bancar, refuzate sau neridicate de client/cumparator si returnate de curier, clientul/cumparatorul suporta contravaloarea transportului tur - retur al coletului. Din suma achitata va fi retinuta contravaloarea transportului tur-retur al coletului si diferenta se va returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
In conditiile in care produsele furnizate de Land Point SRL sunt cumparate de pe alte platforme online / marketplace-uri (ex. emag.ro, etc.), se aplica conditiile de retur mentionate/existente pe acele platforme.
Suport clienti Telefonic: Luni - Vineri 10.00 - 17.00 / Mesaje primite prin e-mail sau formular de contact online: timp de raspuns max. 2 zile lucratoare
0755990099 office@voltmakt.ro